Jmeno

Informace z jednání Školské rady


Zápis ze ŠR ze dne: 16.4.2007 - 5.2.2007 - 21.12.2006 - 11.12.2006 - 11.9.2006 - 5.6.2006

DĚTSKÝ DEN NA SV. VÁCLAVA - Zápisy z posledních jednání Školské rady - JEDNACÍ ŘÁD ŠKOLSKÉ RADY - Zápisy z posledních jednání Rady školy - Rada školy se promění ve Školskou radu - Zápis ze schůze Rady školy - 18.4.2005 - Zápis ze schůze Rady školy - 14.2.2005 - Zápis ze schůze Rady školy - 11.1.2005 - RADA ŠKOLY vstupuje do III. funkčního období - Pravidelná jednání rady školy - DĚTSKÝ DEN NA SV. VÁCLAVA - Napište nám 

DĚTSKÝ DEN NA SV. VÁCLAVA - tento rok ve čtvrtek 28. září 2006!

Fotografie z DĚTSKÉHO DNE NA SV. VÁCLAVA v roce 2004.

Vážení rodiče!

Ve čtvrtek 28. září 2006 pořádá škola na svém hřišti a jeho bezprostředním okolí Dětský den na Sv. Václava. Stejně jako v minulých letech je organizován ve stylu „rodiče dětem“ za podpory OS ARCUS PRAHA 4 a školy.

Vás rodiče však prosíme, připravte spolu s námi program, zábavu, soutěže. Motivem letošního Dětského dne na Sv. Václava je „stoletá hračka“. Proto máte-li doma, na chalupách, u prarodičů, v zapomenutých truhlách staré až stoleté hračky, přineste je prosím předvést. Nejen děti, ale patrně i řada z nás bude jistě překvapena, jak si tehdy děti hrály. Chceme ale připravit také soutěže a zábavu pro děti i pro dospělé. Program děláme pro sebe, nepotřebujeme žádné formality, jen ochotu a chuť se bavit. Při přípravě lze využít i inventáře školy, např. tělocvičného (míče, žíněnky, lana, …).

Příprava však určitou koordinaci potřebuje, proto vás prosíme o účast na DNEŠNÍ krátké schůzce hned po třídních schůzkách - od 18:15 ve sborovně školy v 1. patře. Pokud se nebudete moci dostavit, prosím kontaktujte paní Gabrielu Michalicovou (gabriela.michalicova@praha4.cz, 261192322), která má koordinaci přípravy Dětského dne za Školskou radu na starosti, případně předsedkyni OS ARCUS PRAHA 4 Jitku Svobodovou (jitka.svobodova@zstaborska.cz, 241 029 330, 602 382 462).

Předem všem děkujeme.
Pavel Suchan – předseda Školské rady ZŠ Táborská a Ing. Vít Beran – ředitel školy.

Den dětí na Sv. Václava - 28.9.2006
Tradičně i letos Vás všechny zveme na akci, kterou spolupořádá Školská rada při ZŠ, občanské sdružení ARCUS Praha 4 a kantoři ZŠ Táborská. Tradicí je, že Vy rodiče připravujete zajímavý program pro děti a my Vám rádi opět pomůžeme např. opečením klobásek. Již jste si prohlédli úvodní leták? Rozpoznali jste, co se skrývá pod čísly 1,2,3? V roce stoletých narozenin by bylo príma, aby se naše děti dověděly, jak si hrály naši prarodiče. Máte doma stoleté hračky? Uměli byste takové hračky vyrobit? Uměli byste si s nimi hrát? Nabídněte jejich představení právě na náš Svatováclavský den dětí. Zájemci kontaktujte předsedu Školské rady pana Pavla Suchana (skolskarada@zstaborska.cz; suchan@astro.cz).

Děkujeme, že Vy rodiče se zapojíte do příprav tradiční akce, které se účastní děti, učitelé a rodiče této školy.
Pavel Suchan – předseda Školské rady ZŠ Táborská a Ing. Vít Beran – ředitel školy.
Nahoru

Zápisy z posledních jednání Školské rady

Zápis z jednání Školské rady dne 27. února 2006 - klikni ZDE
Zápis z jednání Školské rady dne 30. ledna 2006  - klikni ZDE

JEDNACÍ ŘÁD ŠKOLSKÉ RADY

Seznamte se s JEDNACÍM ŘÁDEM ŠKOLSKÉ RADY - klikni ZDE

Zápisy z posledních jednání Rady školy

Zápis z jednání Rady školy dne 28. listopadu 2005 - klikni ZDE
Zápis z jednání Rady školy dne 5. září 2005 - klikni ZDE

Harmonogram vzniku Školské rady

Přípravný výbor zodpovídá za následující harmonogram vzniku Školské rady:
- 7.10. uzávěrka kandidátky zákonných zástupců žáků a uzávěrka kandidátky
- 13.10. nejpozději k tomuto datu vyhlášení voleb zákonných zástupců žáků a voleb zástupců školy z řad pedagogických pracovníků
- 14.11. volby členů Školské rady z řad zákonných zástupců žáků v rámci třídních schůzek 
- do 20.11. volby zástupců školy z řad pedagogických pracovníků 
- do 25.11. předání zápisu o volbách všech členů školské rady řediteli školy. (Školskou radu na základě tohoto zápisu, který musí ředitel odevzdat zřizovateli do 30.11., zřizuje Rada MČ Praha 4 nejpozději do 31.12.2005.)

Rada školy se promění ve Školskou radu

Radu školy v jejím třetím funkčním období zastihne zásadní změna. Tato změna souvisí s novelou tzv. Školského zákona (zákon 561/2004 Sb.) platného od 1.1.2005, který ukládá zřízení školských rad na všech školách. Tam, kde dnes jsou zřízeny Rady škol – což se týká i naší školy - skončí Rady škol svou činnost do 31.12.2005 a současně musí do tohoto data být zvolena nová Školská rada.
Kromě rozdílného názvu s sebou zákon přináší pro Školské rady i nové možnosti jejich činnosti. Funkční období nových rad bude tři roky. Zřizovatel Radou MČ Praha 4 stanovil ze zákona počet členů rady školy na šest členů. Pro naši školu byli zřizovatelem určeni zástupci obce pánové Václav Soukup a Michal Mezera. Na nás rodičích a také na zaměstnancích školy je zvolit své zástupce, a to i přes to, že třetí funkční období současné Rady školy začalo teprve nedávno.


Co zákon ukládá Školské radě ?
- vyjadřuje se k návrhům školních vzdělávacích programů a k jejich následnému uskutečňování;
- schvaluje výroční zprávu o činnosti školy;
- schvaluje školní řád;
- schvaluje pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků;
- podílí se na zpracování koncepčních záměrů rozvoje školy;
- projednává návrh rozpočtu;
- vyjadřuje se k rozboru hospodaření a navrhuje opatření ke zlepšení hospodaření;
- projednává inspekční zprávy České školní inspekce;
- podává podněty a oznámení řediteli školy, zřizovateli, orgánům vykonávajícím státní správu ve školství a dalším orgánům státní správy.

Podrobné informace a znění § 167 a 168 citovaného zákona najdete na stránkách Rady školy (Školské rady) na www.zstaborska.cz /celé znění zákona také na www.msmt.cz/. 

Chystáme nové volby!
Proto zveme členy Rady školy v pondělí 5. září 2005 od 18.00 hodin do sborovny školy na společné jednání. Jako všechna ostatní jednání Rady školy je i toto otevřené zájemcům.


Vážení rodiče, 
chceme se s Vámi poradit o volbě nové školské rady. Proto si Vás dovolujeme pozvat 7. září 2005 před třídními schůzkami – od 17.00 hodin do školní jídelny na plenární jednání rodičů žáků ZŠ Táborská.
 

Pavel Suchan, předseda Rady školy při ZŠ Táborská

Pozvánka na jednání Rady školy

Další jednání Rady školy se uskuteční 16. května 2005 od 18,30 hodin ve sborovně školy. 

Program:
- schválení rozpočtu školy
- kontrola zápisu z minulého jednání RŠ
- diskuse o seminářích pro rodiče
- různé

Pavel Suchan, předseda Rady školy
Nahoru

Zápis z jednání Rady školy ZŠ Táborská dne 18.4.2005

Přítomní členové Rady školy: Pohořelá, Suchan, Vinklerová, Hoštička, Bierhanslová, Válová 
Přítomní hosté: Beran, Kopáčová

• Kontrola zápisu z minulého jednání – bez připomínek, nedořešené úkoly zadané na minulých jednáních RŠ budou zkontrolovány na nejbližším jednání Rady školy.
• Změnu elektronické adresy Mgr. H. Pohořelé v přesměrování adresy radaskoly@zstaborska.cz zajistí ředitel školy, v adresáři Rady školy spojení změněno, adresář byl rozeslán.
• Uspořádána agenda RŠ z minulých let – jednací řád, statut, zápisy zběžně pročteny. 
Po dokončení bude agenda uložena ve sborovně školy – zodpovídá Mgr. H. Pohořelá.
• Projednány připomínky ze zápisů z třídních schůzek: 
- školní jídelna bude kontrolována průběžně
- diskuse o výuce v 6.A i obecně bude pokračovat na semináři pro rodiče 
- velká pozornost byla věnována upozornění na problém suplování. Mgr. J. Hoštička 
o výhradách mluvil přímo s rodiči. K problému se vyjádřili přítomní členové vedení školy 
a Rada školy vzala jejich posouzení situace a způsoby jejího řešení na vědomí 
bez připomínek. 
• Problémy působí zapomínání kartiček na obědy (např. 8.A). Objevilo se i jejich zneužívání. Žáci byli na tuto situaci vedením školy upozorněni a i nadále se jí bude věnovat zvýšená pozornost.
• Diskuse o chystaném semináři: téma sebehodnocení, hodnocení, známkování. Na webových stránkách RŠ je výzva pro návrhy dalších témat.
• Vedení školy informovalo o případu opilosti žáka v odpoledních hodinách na školním hřišti. Tento případ je považován za velmi vážný problém, protože žákovi prodali prodejci v okolí školy alkohol. Proto se Rada školy obrátí dopisem na Živnostenský odbor a Městskou policii, ve kterém důrazně upozorní na prodej alkoholu mladistvím. Dopis připraví Mgr. J. Hoštička 
a P. Suchan.
• Šatní skříňky. Rozhodnuto o realizaci. Diskutovány různé možnosti řešení podílu rodičů na projektu. Závěr: požádáme rodiče dopisem o sponzorské dary škole, budou provedena jednání o možném sponzorství – např. pojišťovny Kooperativa (kontakt p. Šatoplet) – zajistí P. Suchan ve spolupráci s ředitelem školy. Termín realizace zatím nebyl stanoven.
• Stručnou informaci o RŠ do školních novin připraví P.Suchan.
• Informace rodičům, na web školy a do školních novin o šatních skříňkách a sběru hraček 
do družiny zajistí ve spolupráci s ředitelem školy Mgr. H. Pohořelá.
• Založení konta darů rodičů - bylo odsouhlaseno, technicky dořešit a zveřejnit.
• Školní družina. Byl opět diskutován nedostatek prostor a v souvislosti s tím možnost stavební rekonstrukce prostor současné družiny (spojení dvou tříd zbouráním příčky a využití přilehlé chodby). Projektovou studii připraví Ing. Válová. Inspirativní návštěvu a prohlídku prostor ZŠ v Klánovicích zajistí ředitel školy. 
• Bude provedeno jednání předsedy RŠ se starostou Městské části Praha 4 ohledně možných prostor pro naši školu v objektu Městské části Praha 4.
• Zveme všechny do školy v pondělí 9. května na školní Den Evropy se samostatnými programy jednotlivých tříd. Bude to stát za to!
• Zveme všechny zájemce na třetí seminář pro rodiče na téma „Osm měsíců zkušeností se ŠVP“, který se bude konat v pondělí 16. května od 17:00 v budově školy. Po semináři se sejde na své řádné jednání Rada školy, účast hostů je možná.

Příští jednání Rady školy se bude konat v pondělí 16. května 2005 od 18:30 ve sborovně školy. Na programu bude schválení rozpočtu školy. 

Zapsali Hana Pohořelá a Pavel Suchan.
Nahoru

Zápis ze schůze Rady školy - 14.2.2005

Přítomní členové Rady školy: Buchal, Fraňková, Nováková, Pohořelá, Příhoda, Suchan, Svobodová, Šplíchal, Válová, Vinklerová, 

Přítomní hosté: Beran, Kopáčová

- Doplnění a změny programu – nebyly požadovány.
- Kontrola zápisu z minulého jednání – připomínky nebyly.
- Aktuální adresář Rady školy – opravenou verzi rozešle P. Suchan.
- Bylo rozhodnuto o přesměrování e-mailové adresy radaskoly@zstaborska.cz na adresy předsedy Suchana, místopřesedkyně Mgr.Pohořelé a zástupce ředitele školy Mgr.Hoštičky – zajistí ředitel školy. V případech dotazů a připomínek se mezi sebou jmenovaní dohodnou o vyřízení, příp. předání na vědomí všem členům Rady školy.
- Klíče od schránky RŠ a úkol zajišťování jejího pravidelného výběru převzala 
H. Nováková. V případě její dlouhodobé nepřítomnosti přebírá tuto funkci automaticky Mgr.Vinklerová. Náhradní klíč bude u P. Suchana. Nové označení schránky místo současného pokrouceného zajistí Mgr.Vinklerová. 
- Byla předána agenda Rady školy z minulých volebních období. Konstatujeme, že neúplná a bez soupisu. Uspořádání šanonu se zápisy z minulých jednání, Statutem RŠ a dalšími dokumenty převzala spolu s úkolem vedení zápisů Mgr.Pohořelá. Na příštím jednání bude informovat Radu školy o stavu archívu dokumentů Rady školy.
- Vystoupení rodičů žáků 8.B s požadavkem vyjasnění způsobu účtování stravného, 
s připomínkami ke stravě ve školní jídelně a výuce cizích jazyků na škole. K prvnímu: Stravné se účtuje ze zálohy z předešlého měsíce, jak praví i Smlouva o poskytování obědů uzavřená mezi školou a zákonnými zástupci dítěte. Roční i měsíční zúčtování je možné požadovat, padl návrh na jeho zpoplatnění. Závěr: Vedoucí školní jídelny dodá p. Božkové a Pluchové výpisy a zajistí zveřejnění základních informací o vyúčtování na webových stránkách školy / jídelny. Nezapomínejme, že je povinností rodičů odhlašovat obědy v době, kdy je dítě na škole v přírodě. K druhé věci: nápoje budou po dohodě zúčastněných vydávány postupně, aby byla možná volba i pro později příchozí strávníky. Při té příležitosti jsme vzali na vědomí loňský neodeslaný dopis RŠ hlavnímu pražskému hygienikovi o zrušení omezení tzv. potravinovým košem, který podle nás zamezuje tvorbě přitažlivějšího jídelníčku. Požadavek z tohoto dopisu bude dořešen. Dne 14.2.2005 provedla Rada školy kontrolu školní jídelny (P. Suchan, 
F. Příhoda): pozitivní byl stav jídla, nápojů, atmosféra, obsluha. Je třeba opravit malbu 
(v návaznosti na letní úpravy), pult pro odkládání nádobí je pro nižší ročníky příliš nízký – zápis z kontroly bude uložen v agendě Rady školy. Nakonec k výuce cizím jazykům: rodiče měli výhrady k němčině, konkrétně obavy kolem zajištění další výuky po odchodu vyučující. Ředitel školy má zajištěné suplování němčiny do příchodu kvalifikovaného učitele (do 14 dnů) a nakoupené nové učebnice. Bylo konstatováno, že v současnosti je koncepce taková: výuka prvního cizího jazyka, nyní již pouze angličtiny, začíná od 3. ročníku. Do té doby je možné se s ní a ještě s němčinou seznamovat v kroužcích klubu Arcus. Další otázkou rodičů bylo srovnání úrovně výsledků žáků na této škole s ostatními základními školami a šance studia 
na osmiletém gymnáziu. Ředitel školy informoval Radu školy a přítomné rodiče 
o testech Kalibro, které jsou ve škole pravidelně prováděny. Dále je možné tomuto tématu věnovat jeden ze seminářů školy pro rodiče. 
- Kontrola zápisů z třídních schůzek: téma posouzení žáka známkou a slovním hodnocením, malá dostupnost počítačů. Proč neznámkujeme, ale slovně hodnotíme? 
- vedení školy připraví jako téma semináře pro rodiče. Učebna informatiky s počítači 
a knihovna jsou pro žáky přístupné každé odpoledne. Prověřit náhodnou kontrolou členů Rady školy. Kontrolou zápisů z třídních schůzek na 1. stupni byla za Radu školy pověřena Mgr. Vinklerová a na 2. stupni Mgr. Hoštička. Předseda Rady školy bude svým podpisem do zápisu z třídních schůzek potvrzovat projednání Radou školy.
- Instalace šatních skříněk. Řešení vratnou kaucí od rodičů v hodnotě 1000 Kč pro zájemce, které vyhodnotíme nabídkovou anketou. Zamýšleno jako fázový projekt. Postupné bourání šaten a zřizování v přízemí podél zdí. Nabídka firem u p. uč. Buchala, nabídka na adrese www. mydva.cz. Anketu připraví Mgr. Pohořelá s ředitelem školy. Po jejím vyhodnocení a konzultacích s vedením školy bude definitivně rozhodnuto konečné stanovisko, které bude předneseno jako doporučení řediteli školy. 
- Zařízení tříd novým nábytkem je palčivým požadavkem učitelů. Lavice do tříd mohou být příští rok prioritní součástí rozpočtu.
- Školní družina. Byly vyslechnuty reference členů Rady školy z návštěvy družiny 
a rozhovoru s vychovatelkami. Ředitel školy informoval Radu školy o způsobu řízení družiny (Mgr. Kopáčová byla přítomna) a základních pravidlech provozu školní družiny. Diskuse chodu družinových oddílů a jejich organizace. Nápady na zkvalitnění programu ve „sběrné“ (s odchody na kroužky) družině, uspořádání sběru používaných hraček mezi rodiči. Opět zvonění při vyzvedávání dětí z družiny. Možnost využití tělocvičny družinou v pátek odpoledne. Návrh připravit schůzku s vychovatelkami a hovořit o koncepci a prostoru. Diskutována možnost dalších prostor pro družinu, příp. pro nové třídy – v jiném (blízkém) objektu, přestavbou družinové chodby a hlavního vchodu.
- Diskuse na téma škola s náročnými požadavky na žáky a časovými na učitele. Argumenty z obou pozic.
- Řešení stížnosti rodičů na dopravu na lyžařský výcvik. Bylo konstatováno, že škola neporušila zákonné předpisy. Převažuje názor na levnější varianty dopravy, u které existuje podobné riziko staršího autobusu, nepohodlí apod., protože dražší způsob dopravy např. zahraničními značkami autobusů by už mohl omezovat schopnost některých rodičů zaplatit ozdravný pobyt dítěte. Vznesen návrh vypomáhat finančně slabším rodinám. Sociální pomoc může být také řešena v rámci tříd.
- Dobré zkušenosti s fondem darů rodičů. Založíme?
- Senátor Příhoda a radní Šplíchal nám podají informace o možnosti reálné částky na naše finanční požadavky (žádosti o granty), které se budou vypracovávat v září. Jejich obsahem budou finance pro zaprvé školní družinu, zadruhé na skříňky žáků, zatřetí na stavební úpravu dvora a naposled na sté výročí školy. Blíže se o granty stará 
Dr. Fraňková a Ing. Válová.
- Srdečně zveme na oslavu dne učitelů spojenou s tanečním večerem všech tancechtivých rodičů a přátel školy "S Komenským v kole" - lístky budou v prodeji v březnu. K tanci a poslechu bude hrát kapela Dum Doobie Doobie Band.

Příští zasedání Rady školy bylo předběžně stanoveno na pondělí 18. dubna 2005 od 17 hodin ve sborovně školy.

Zapsala Hana Pohořelá, doplnil Pavel Suchan.
Nahoru

Zápis ze schůze Rady školy - 11.1.2005

11.1.2005 byli ze zaměstnanců školy přítomni: Monika Škábová, Jan Hoštička, Jitka Vinklerová, Helena Nováková, Josef Buchal, za rodiče Pavel Suchan, Hana Pohořelá, Andrea Bierhanslová a Olga Svobodová, zastoupení zřizovatele Městské části Praha 4 bylo v osobě Karla Šplíchala, Jany Princové, Gabriely Michalicové a Alexandry Fraňkové.

Na prvním oficiálním setkání v novém volebním období jsme navázali na předchozí jednání dne 9.12.2004 a zabývali se hned několika tématy. Dnes bylo třeba nejprve zvolit předsedu a místopředsedu pro třetí funkční období a pak jsme se věnovali družině jako tématu číslo jedna, všímali si vybavení prostor budovy školy a nezapomněli jsme ani na jídlo.

Navržení kandidáti Pavel Suchan a Hana Pohořelá na funkce předsedy a místopředsedy byli přítomnými odsouhlaseni a rozjela se debata o chybějících prostorách družiny, úpravě hlavního vchodu, světle a místě ke spočinutí na chodbách, nábytku ve třídách a samozřejmě dlouho diskutovaných a potřebných šatních skříňkách. Mysleli jsme i na blížící se sté výročí školy, pro které navrhoval pan ředitel vylepšení vnitřního vzhledu školy (nátěry dveří, vymalování školy, podlahy). Zkoušíme řešit otázku peněz formou grantu: paní Fraňková a pan Šplíchal zjistí možnosti.

Mluvili jsme o ztíženém provozu školní družiny, o tom, že děti vcházejí nebezpečným a temným průchodem, když procházejí mezi domy do dvora k šatnám či naopak. Diskutovali jsme návrh, že schody by se mohly zastřešit a toto zastřešení protáhnout až ke školnímu klubu. Klademe si otázku, jak zajistit projekt a stavební firmu, která by úpravu provedla. Je to zase o financích, a to zvlášť za stavu, kdy se blíží plánovaná celková rekonstrukce vzduchotechniky ve školní jídelně a kanalizace pod školou. Mezi dalšími tématy se ještě objevilo upozornění na otřesy z hudebního sálu přes strop do učebny v nižším patře.

A k čemu jsme pro tentokrát došli? Že vidíme jako důležité téma skříňky pro žáky, aby si mohli ve škole nechávat věci, které budou potřebovat další den a aby měli ve škole vlastní (nebo alespoň se spolužákem sdílený) prostor pro osobní věci. Paní učitelka Škábová vhodně připomněla oborové práce deváťáků, které se zabývaly právě umístěním a realizací skříněk. A nakonec že prvním krokem k řešení otázky družina bude rozhovor s vychovatelkami a návštěva družinového odpoledne.

Ke konci setkání se začaly hlásit žaludky některých z nás a tak tu vyvstal problém skutečně neodkladný: spokojené břicho. K jídelně tolik: žáci, kteří končí vyučování později, už nemají nápoje na výběr. Dá se s tím něco dělat? Jinak skladbu jídelníčku najdete s předstihem na internetu (vedoucí školní jídelny paní Nováková čeká na vaše odezvy a návrhy jídel !), přechodné problémy s objednáváním obědů přes internet se řeší. 

Od vás, rodičů, čteme zápisy z třídních schůzek jednotlivých tříd a všímáme si o čem uvažujete, co vás znepokojuje a co vám vadí. Pro další připomínky je připravena u vchodu do budovy naše schránka s novým (tedy vbrzku očekávaným) nápisem RADA ŠKOLY. Její funkci, která se časem poněkud vytratila, chceme obnovit. Naši práci můžete pravidelně sledovat na nástěnce školy a na jejích webových stránkách. Setkání jsou otevřená diskusím a přejeme sobě a vám, aby se nám dařilo dělat školu živou a abychom společně mluvili o tom, jakou ji chceme mít. Jste vítáni.

Jestli se chcete bavit o výuce, o známkování a vůbec o všem, co se týká vyučování, přijďte na pokračování semináře pro rodiče a pedagogické pracovníky školy o novém školním vzdělávacím programu Škola porozumění, který se uskuteční 2.února 2005 od 17:00 v budově školy.


Další setkání RŠ připravujeme na pondělí 7.2.2005 na 17. hodinu ve sborovně školy. Zveme ředitele školy, abychom mu přednesli naše požadavky na vybavení školy, slyšeli jeho názor a diskutovali o možnostech, které se dají uskutečnit.

Za Radu školy za přispění Pavla Suchana zapsala Hana Pohořelá, 18.1.2005
Nahoru

RADA ŠKOLY vstupuje do III. funkčního období

Dne 9.12.2004 se na svém jednání rada školy dohodla o svolání řádného zasedání RADY ŠKOLY na den 11.1.2005 od 17,00 hodin ve sborovně školy. 
Nahoru

Pravidelná jednání rady školy

Pravidelná jednání se obvykle konají cca každé dva až tři měsíce na základě svolání.
Příští jednání rady školy - 7.2.2005 od 17,00 hodin.
Nahoru

DĚTSKÝ DEN NA SV. VÁCLAVA

Tento rok v úterý 28. září 2004!

Fotografie z DĚTSKÉHO DNE NA SV. VÁCLAVA.

Občanské sdružení ARCUS Praha 4, RADA ŠKOLY při ZŠ Táborská, ZŠ Táborská - Fakultní škola Ped.F UK Praha pozvaly děti a rodiče v úterý 28. září 2004  na DĚTSKÝ DEN! Akce byla podpořena grantem MČ Praha 4. Více informací získali účastníci z letáku. Klikněte ZDE!  

První sadu fotografií si můžete prohlédnout ZDE.

 
POZOR - turnaje ve vybíjené, kopané a přehazované začínají již v 10,00 hodin.
Hlavní část programu je připravena od 14,00 hodin.

Přijďte! Těšíme se na Vás.

Chcete si prohlédnout pozvánku na loňský dětský den? Klikněte ZDE!
Nahoru

Napište nám 

 

– Vaše jméno
– Váš e-mail
– Předmět

Zpráva

Školská rada

skolska.rada@zstaborska.cz

 

 

Nahoru