Vít Beran
První stupeň | Jazyk a jazyková komunikace | Matematika a její aplikace | Informační a komunikační technologie | Člověk a jeho svět | Umění a kultura | Člověk a zdraví | Člověk a svět práce | Volitelné předměty (Disponibilní hodiny) | Celková časová dotace na předmět | ||
Český jazyk a literatura | Cizí jazyk | Hudební výchova | Výtvarná výchova | Tělesná výchova | |||||||
Český jazyk a literatura | 38 | 2,5 | 40,5 | ||||||||
Cizí jazyk – první (Aj / Nj) | 9 | 9 | |||||||||
Matematika | 22 | 0,5 | 22,5 | ||||||||
Informatika | 1 | 1,5 | 2,5 | ||||||||
Prvouka | 6 | 6 | |||||||||
Přírodověda | 3 | 3 | |||||||||
Vlastivěda | 3 | 3 | |||||||||
Hudební výchova | 6 | 1 | 7 | ||||||||
Výtvarná výchova | 6 | 1 | 7 | ||||||||
Dramatická výchova | 2,5 | 2,5 | |||||||||
Tělesná výchova | 10 | 10 | |||||||||
Svět práce | 5 | 5 | |||||||||
Volitelné předměty | 0 | ||||||||||
První stupeň - minimální čas. dotace RVP ZV *) | 38 | 9 | 22 | 1 | 12 | 12 | 10 | 5 | 9 | 118 | |
První stupeň - ŠKOLA POROZUMĚNÍ | 38 | 9 | 22 | 1 | 12 | 6 | 6 | 10 | 5 | 9 | 118 |
38 | 9 | 22 | 1 | 12 | 12 | 10 | 5 | 9 | 118 |
Druhý stupeň | Jazyk a jazyková komunikace | Matematika a její aplikace | Informační a komunikační technologie | Člověk a společnost | Člověk a příroda | Umění a kultura | Člověk a zdraví | Člověk a svět práce | Volitelné předměty (Disponibilní hodiny) | Celková časová dotace na předmět | ||||||||
Český jazyk a literatura | Cizí jazyk | Dějepis | Výchova k občanství | Fyzika | Chemie | Přírodopis | Zeměpis | Hudební výchova | Výtvarná výchova | Výchova ke zdraví | Tělesná výchova | |||||||
Český jazyk a literatura | 15,5 | 0,5 | 16 | |||||||||||||||
Cizí jazyk – první (Aj / Nj) | 12 | 12 | ||||||||||||||||
Cizí jazyk – druhý (Aj / Nj) | 0 | |||||||||||||||||
Matematika | 16 | 16 | ||||||||||||||||
Informatika | 1 | 1 | 2 | |||||||||||||||
Dějepis | 8 | 8 | ||||||||||||||||
Výchova k občanství a zdraví | 4 | 1,5 | 5,5 | |||||||||||||||
Zeměpis | 6 | 1 | 7 | |||||||||||||||
Fyzika | 6,5 | 1 | 7,5 | |||||||||||||||
Chemie | 3 | 0,25 | 0,75 | 4 | ||||||||||||||
Přírodopis | 6,5 | 0,25 | 0,75 | 7,5 | ||||||||||||||
Hudební výchova | 4 | 4 | ||||||||||||||||
Výtvarná výchova | 5,5 | 5,5 | ||||||||||||||||
Dramatická výchova | 0,5 | 0,5 | 1 | 2 | ||||||||||||||
Tělesná výchova | 8 | 8 | ||||||||||||||||
Svět práce | 4 | 4 | ||||||||||||||||
Volitelné předměty | 13 | 13 | ||||||||||||||||
Druhý stupeň - minimální čas. dotace RVP *) | 16 | 12 | 16 | 1 | 12 | 22 | 10 | 11 | 4 | 18 | 122 | |||||||
Druhý stupeň - ŠKOLA POROZUMĚNÍ | 16 | 12 | 16 | 1 | 8 | 4 | 6,5 | 3 | 6,5 | 6 | 4,5 | 5,5 | 3 | 8 | 4 | 18 | 122 | |
16 | 12 | 16 | 1 | 12 | 22 | 10 | 11 | 4 | 18 | 122 |
Předměty | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | I.st. | 6 | 7 | 8 | 9 | II.st. |
Český jazyk a literatura | 8,5 | 8,5 | 8,5 | 7,5 | 7,5 | 40,5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 16 |
Anglický jazyk / Německý jazyk | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 9 | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 |
Matematika | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 22,5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 16 |
Informatika | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2,5 | 1 | 0,5 | 0,5 | 0 | 2 |
Prvouka | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Přírodověda | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 1,5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vlastivěda | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 1,5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Dějepis | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
Výchova k občanství a zdraví | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1 | 5,5 |
Zeměpis | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 2 | 1,5 | 2 | 7 |
Fyzika | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1,5 | 2 | 7,5 |
Chemie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 |
Přírodopis | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1,5 | 7,5 |
Hudební výchova | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 |
Výtvarná výchova | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 7 | 2 | 1 | 1,5 | 1 | 5,5 |
Dramatická výchova | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2 |
Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
Svět práce | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1,5 | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 4 |
Volitelné předměty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 4 | 13 |
Celková časová dotace | 21 | 22 | 25 | 25 | 25 | 118 | 30 | 30 | 31,5 | 30,5 | 12 |
Vzdělávací oblasti | Obory vzdělávacích oblastí – volitelný předmět | Ročník | Počet hodin/týden |
Člověk a svět práce | Pěstitelství a chovatelství |
6., 7. | 0,5 |
Dílny | 6., 7. | 0,5 | |
Vaření | 6., 7. | 0,5 | |
Volba povolání | 8., 9. | 0,5 | |
Celková časová dotace v kurzu 6. až 9. ročník | 4 vyuč. hodiny |
Vzdělávací oblasti | Obory
vzdělávacích oblastí
– volitelný předmět |
Ročník | Počet hodin / skupin |
|||
6. | 7. | 8. | 9. | II.st. | ||
Jazyk a jazyková komunikace | Cvičení z Čj | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2 |
Cvičení z prvního cizího jazyka | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
Konverzace v cizím jazyce | 1 | 1 | 1 | 3 | ||
Další cizí jazyk - konverzace | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
Matematika a její aplikace | Cvičení z Ma | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2 |
Umění a kultura | Výtvarné činnosti | 1 | 1 | 1 | 3 | |
Hudebněji | 1 | 1 | 1 | 3 | ||
Divadlo | 1 | 1 | 1 | 3 | ||
Člověk a příroda | Přírodovědné praktikum | 1 | 1 | 2 | ||
Člověk a společnost | Společenskovědní seminář | 1 | 1 | 2 | ||
Informační a komunikační technologie | Programování - Webmaster | 1 | 1 | 2 | ||
Člověk a zdraví | Sportovky | 1 | 1 | 1 | 3 | |
Celkem skupin | 5 – 6 | 7 – 9 | 9 – 11 | 9 – 11 | 30 - 37 |
Vzdělávací oblasti | Obory vzdělávacích oblastí –volitelný předmět | Ročník | |||
6. | 7. | 8. | 9. | ||
Jazyk a jazyková komunikace | Cvičení z Čj | II. | II. | II. | II. |
Cvičení z prvního cizího jazyka | II. | II. | II. | II. | |
Konverzace v prvním cizím jazyce *) | |||||
Další cizí jazyk - konverzace | I. | I. | I. | I. | |
Matematika a její aplikace | Cvičení z Ma | II. | II. | II. | II. |
Umění a kultura | Výtvarné činnosti | III. | III. | III. | |
Hudebnění | III. | III. | III. | ||
Divadlo | III. | III. | III. | ||
Člověk a příroda | Přírodovědné praktikum | IV. | IV. | ||
Člověk a společnost | Společenskovědní seminář | IV. | IV. | ||
Informační a komunikační technologie | Programování - Webmaster | IV. | IV. | ||
Člověk a zdraví | Sportovky | III. | III. | III. |
Vzdělávací oblasti | Obory vzdělávacích oblastí – nepovinný předmět | Ročník/počet skupin (obvykle na stupni školy) | ||||||||||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | I.st. | 6. | 7. | 8. | 9. | II.st. | ||
Umění a kultura | Divadlo | 1 | 1 | |||||||||
Pěvecký sbor | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
Kapela | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
Arteterapie dramatikou | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
Člověk a zdraví | Zdravotní Tv | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
Matematika a její aplikace | Seminář z Ma | 1 | 1 | 1 - 2 | 1 – 2 | |||||||
Jazyk a jazyková komunikace | Seminář z Čj | 1 | 1 | 1 - 2 | 1 – 2 | |||||||
Celkem skupin | 5 – 7 | 5 – 8 |