Vít Beran
| První stupeň | Jazyk a jazyková komunikace | Matematika a její aplikace | Informační a komunikační technologie | Člověk a jeho svět | Umění a kultura | Člověk a zdraví | Člověk a svět práce | Volitelné předměty (Disponibilní hodiny) | Celková časová dotace na předmět | ||
| Český jazyk a literatura | Cizí jazyk | Hudební výchova | Výtvarná výchova | Tělesná výchova | |||||||
| Český jazyk a literatura | 38 | 2,5 | 40,5 | ||||||||
| Cizí jazyk – první (Aj / Nj) | 9 | 9 | |||||||||
| Matematika | 22 | 0,5 | 22,5 | ||||||||
| Informatika | 1 | 1,5 | 2,5 | ||||||||
| Prvouka | 6 | 6 | |||||||||
| Přírodověda | 3 | 3 | |||||||||
| Vlastivěda | 3 | 3 | |||||||||
| Hudební výchova | 6 | 1 | 7 | ||||||||
| Výtvarná výchova | 6 | 1 | 7 | ||||||||
| Dramatická výchova | 2,5 | 2,5 | |||||||||
| Tělesná výchova | 10 | 10 | |||||||||
| Svět práce | 5 | 5 | |||||||||
| Volitelné předměty | 0 | ||||||||||
| První stupeň - minimální čas. dotace RVP ZV *) | 38 | 9 | 22 | 1 | 12 | 12 | 10 | 5 | 9 | 118 | |
| První stupeň - ŠKOLA POROZUMĚNÍ | 38 | 9 | 22 | 1 | 12 | 6 | 6 | 10 | 5 | 9 | 118 |
| 38 | 9 | 22 | 1 | 12 | 12 | 10 | 5 | 9 | 118 | ||
| Druhý stupeň | Jazyk a jazyková komunikace | Matematika a její aplikace | Informační a komunikační technologie | Člověk a společnost | Člověk a příroda | Umění a kultura | Člověk a zdraví | Člověk a svět práce | Volitelné předměty (Disponibilní hodiny) | Celková časová dotace na předmět | ||||||||
| Český jazyk a literatura | Cizí jazyk | Dějepis | Výchova k občanství | Fyzika | Chemie | Přírodopis | Zeměpis | Hudební výchova | Výtvarná výchova | Výchova ke zdraví | Tělesná výchova | |||||||
| Český jazyk a literatura | 15,5 | 0,5 | 16 | |||||||||||||||
| Cizí jazyk – první (Aj / Nj) | 12 | 12 | ||||||||||||||||
| Cizí jazyk – druhý (Aj / Nj) | 0 | |||||||||||||||||
| Matematika | 16 | 16 | ||||||||||||||||
| Informatika | 1 | 1 | 2 | |||||||||||||||
| Dějepis | 8 | 8 | ||||||||||||||||
| Výchova k občanství a zdraví | 4 | 1,5 | 5,5 | |||||||||||||||
| Zeměpis | 6 | 1 | 7 | |||||||||||||||
| Fyzika | 6,5 | 1 | 7,5 | |||||||||||||||
| Chemie | 3 | 0,25 | 0,75 | 4 | ||||||||||||||
| Přírodopis | 6,5 | 0,25 | 0,75 | 7,5 | ||||||||||||||
| Hudební výchova | 4 | 4 | ||||||||||||||||
| Výtvarná výchova | 5,5 | 5,5 | ||||||||||||||||
| Dramatická výchova | 0,5 | 0,5 | 1 | 2 | ||||||||||||||
| Tělesná výchova | 8 | 8 | ||||||||||||||||
| Svět práce | 4 | 4 | ||||||||||||||||
| Volitelné předměty | 13 | 13 | ||||||||||||||||
| Druhý stupeň - minimální čas. dotace RVP *) | 16 | 12 | 16 | 1 | 12 | 22 | 10 | 11 | 4 | 18 | 122 | |||||||
| Druhý stupeň - ŠKOLA POROZUMĚNÍ | 16 | 12 | 16 | 1 | 8 | 4 | 6,5 | 3 | 6,5 | 6 | 4,5 | 5,5 | 3 | 8 | 4 | 18 | 122 | |
| 16 | 12 | 16 | 1 | 12 | 22 | 10 | 11 | 4 | 18 | 122 | ||||||||
| Předměty | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | I.st. | 6 | 7 | 8 | 9 | II.st. |
| Český jazyk a literatura | 8,5 | 8,5 | 8,5 | 7,5 | 7,5 | 40,5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 16 |
| Anglický jazyk / Německý jazyk | 0 | 0 | 3 | 3 | 3 | 9 | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 |
| Matematika | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 22,5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 16 |
| Informatika | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2,5 | 1 | 0,5 | 0,5 | 0 | 2 |
| Prvouka | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Přírodověda | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 1,5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Vlastivěda | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 1,5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dějepis | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
| Výchova k občanství a zdraví | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1 | 5,5 |
| Zeměpis | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1,5 | 2 | 1,5 | 2 | 7 |
| Fyzika | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1,5 | 2 | 7,5 |
| Chemie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 |
| Přírodopis | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1,5 | 7,5 |
| Hudební výchova | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 |
| Výtvarná výchova | 1 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 7 | 2 | 1 | 1,5 | 1 | 5,5 |
| Dramatická výchova | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2 |
| Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 |
| Svět práce | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1,5 | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 4 |
| Volitelné předměty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 4 | 4 | 13 |
| Celková časová dotace | 21 | 22 | 25 | 25 | 25 | 118 | 30 | 30 | 31,5 | 30,5 | 12 |
| Vzdělávací oblasti | Obory vzdělávacích oblastí – volitelný předmět | Ročník | Počet hodin/týden |
| Člověk a svět práce | Pěstitelství a chovatelství |
6., 7. | 0,5 |
| Dílny | 6., 7. | 0,5 | |
| Vaření | 6., 7. | 0,5 | |
| Volba povolání | 8., 9. | 0,5 | |
| Celková časová dotace v kurzu 6. až 9. ročník | 4 vyuč. hodiny |
||
| Vzdělávací oblasti | Obory
vzdělávacích oblastí
– volitelný předmět |
Ročník | Počet hodin / skupin |
|||
| 6. | 7. | 8. | 9. | II.st. | ||
| Jazyk a jazyková komunikace | Cvičení z Čj | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2 |
| Cvičení z prvního cizího jazyka | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
| Konverzace v cizím jazyce | 1 | 1 | 1 | 3 | ||
| Další cizí jazyk - konverzace | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | |
| Matematika a její aplikace | Cvičení z Ma | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 2 |
| Umění a kultura | Výtvarné činnosti | 1 | 1 | 1 | 3 | |
| Hudebněji | 1 | 1 | 1 | 3 | ||
| Divadlo | 1 | 1 | 1 | 3 | ||
| Člověk a příroda | Přírodovědné praktikum | 1 | 1 | 2 | ||
| Člověk a společnost | Společenskovědní seminář | 1 | 1 | 2 | ||
| Informační a komunikační technologie | Programování - Webmaster | 1 | 1 | 2 | ||
| Člověk a zdraví | Sportovky | 1 | 1 | 1 | 3 | |
| Celkem skupin | 5 – 6 | 7 – 9 | 9 – 11 | 9 – 11 | 30 - 37 | |
| Vzdělávací oblasti | Obory vzdělávacích oblastí –volitelný předmět | Ročník | |||
| 6. | 7. | 8. | 9. | ||
| Jazyk a jazyková komunikace | Cvičení z Čj | II. | II. | II. | II. |
| Cvičení z prvního cizího jazyka | II. | II. | II. | II. | |
| Konverzace v prvním cizím jazyce *) | |||||
| Další cizí jazyk - konverzace | I. | I. | I. | I. | |
| Matematika a její aplikace | Cvičení z Ma | II. | II. | II. | II. |
| Umění a kultura | Výtvarné činnosti | III. | III. | III. | |
| Hudebnění | III. | III. | III. | ||
| Divadlo | III. | III. | III. | ||
| Člověk a příroda | Přírodovědné praktikum | IV. | IV. | ||
| Člověk a společnost | Společenskovědní seminář | IV. | IV. | ||
| Informační a komunikační technologie | Programování - Webmaster | IV. | IV. | ||
| Člověk a zdraví | Sportovky | III. | III. | III. | |
| Vzdělávací oblasti | Obory vzdělávacích oblastí – nepovinný předmět | Ročník/počet skupin (obvykle na stupni školy) | ||||||||||
| 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | I.st. | 6. | 7. | 8. | 9. | II.st. | ||
| Umění a kultura | Divadlo | 1 | 1 | |||||||||
| Pěvecký sbor | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
| Kapela | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
| Arteterapie dramatikou | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
| Člověk a zdraví | Zdravotní Tv | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||
| Matematika a její aplikace | Seminář z Ma | 1 | 1 | 1 - 2 | 1 – 2 | |||||||
| Jazyk a jazyková komunikace | Seminář z Čj | 1 | 1 | 1 - 2 | 1 – 2 | |||||||
| Celkem skupin | 5 – 7 | 5 – 8 | ||||||||||