Školní vzdělávací program
pro základní vzdělávání
„ŠKOLA POROZUMĚNÍ“
2.3 Organizační struktura školy
Na obrázku je výčet všech částí školy a institucí, které
se podílejí na její činnosti a současně jejich aktivitu pozná žák. Žák je
ve ŠKOLE POROZUMĚNÍ středem zájmu.
Platí ale nepsaný zákon. Ten, kdo se nejvíce má těšit
do školy, je učitel.
Spokojený učitel = spokojený žák = spokojený rodič
= efektivní, dobrá a dobře hodnocená škola.
Škola je službou, jejíž společenskou zakázku formuluje stát prostřednictvím
školské politiky – tedy i RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU a rodič, který má
zájem o budoucnost svých dětí. To, jak škola funguje, zajišťuje tým spolupracovníků
– pedagogů i nepedagogů, který v mantinelech zakázky realizuje svůj projekt.
Na základě této objednávky vzniká jedinečný projekt – ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM.
Projekt ŠKOLA POROZUMĚNÍ vznikl v takovéto spolupracující komunitě.
FZŠ Táborská v Praze 4 si mohou žáci, jejich rodiče, přátelé a podporovatelé,
ale i budoucí spolupracovníci vybírat také podle Školního vzdělávacího programu
ŠKOLA POROZUMĚNÍ.
Citace ze školního řádu:
Jsme rádi, že jsi žákem ZŠ Táborská, kterou sis vybral.
K docházce na Základní školu Táborská 45/421 v Praze 4 ses se svými rodiči
rozhodl svobodně s vědomím práva vybrat si školu, kde chceš získat základní
vzdělání. Z toho plyne, že sis svobodně zvolil dodržovat povinnosti a využívat
podmínek pro práci ve škole.
Klikněte na ikonu architektury naší školy -
Ing. Vít Beran,
Mgr. Jan Korda, Mgr. Jitka Vinklerová - FZŠ Táborská © srpen 2004, srpen 2005