Jmeno

Program setkání

Program setkání Přihlašování do dílen možné až po prezenci!!!
30 minut 60 minut UČEBNA Určeno   Počet
    90 minut 120 minut 180 minut 240 minut   Patro/třída      pro: na dílně:
P    Prezence účastníků - od 14,00 hodin 2 I./sborovna Beran - Korda Jak se to dělá na Táborské - nakouknutí pod pokličku + prohlídka školy V Ř I.30
Á Zahájení pátečního programu setkání -16,15   5 I. / Dě Jordan Dějepis jinak ("řetězové provádění") II. - SŠ XII.25
T 1. blok dílen 16,3 16,3 6 III. / MFU Holemá Jak zpomalit rychlé a zrychlit pomalé - využití tvořivé dramatiky při práci v integrované třídě MŠ - I. X.20
E   17 Dílny: Dílny: Prohlídka školy 12 P / 1.C Nováková Jak se mi daří v první třídě a genetická metoda I. 15/20
K   Dílny:12,22 5, 31 6,19,21,27 Dílna: 2 19 III. / Hv Svobodová Dílna pro 2 st. ZŠ: Výuka sociálních témat vlastním zážitkem II. X.20
P   18,3 18,3   17,00-18,00 21 II. / 2.A Škramlík Slovní hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ I. Ř 20
Á     22 I. / Kn Škábová - Míková Integrační program školy a individuální plány I.-II.-SŠ Ř X.20
T   19,3 27 II. / Př Hruška Simulační hry aneb globální výchova v praxi II. XII.30
E  Večeře: 18,00 - 20,00 31 II. / Ma2 Janata Jak měnit školu zdola aneb Jak vychovat svého ředitele I. - II. Ř 20
K 2. blok dílen 20 20 20 Prohlídka školy 2 I./sborovna Beran - Korda Jak se to dělá na Táborské - nakouknutí pod pokličku + prohlídka školy    
P   Dílna: 10 Dílny: Dílna: Dílna: 2 3 III. / Vv Feřteková Drátování V I.15
Á   21,3 3,23 8 20,00-21,00 8 III. / Hv Koten Motivace hrou ve vyučování 1. st. ZŠ MŠ.-I.-II. XII.20
T   22 dle zájmu až do 10 III. / MFU Míková RODIČE - PARTNEŘI, NEPŘÁTELÉ nebo KAMARÁDI? V X.15
E   23 23 III. / 4.A Tippman Grafická dílna V I.15
K Nabídka večerního programu - posezení ve školním klubu. Přijďte "pobejt", těšíme se na Vás.      
S  Snídaně: 7,30 - 9,00  Prezence účastníků - od 7,45 hodin        
O Zahájení setkání 8,45  Slavnostní zahájení      
B 9 Rýdl - Spilková: Kvalitní klima - III. / Hv Rýdl - Spilková Kvalitní klima - klíčový znak dobré školy V Ř V
O 10 klíčový znak dobré školy    
T  do 10,30  Seminář: 24  .+ návazná 24 III. / Hv Tupý Školní vzdělávací programy pro základní vzdělávání V Ř V
A Prezentace účastníků 10,45 Prezentace účastníků diskuse pro I. / 5.B,3.B Prezentace 1. a 2. I. stupeň   
S   práce v sekcích zájemce II./2.A+5.A Prezentace 3. a 4 I. stupeň    
O 12 Rozdělení dle stupňů, aprobací, funkcí. I. / Ze, Dě Prezentace 5. a 6. II. stupeň   
B  Oběd: 11,30 - 13,30 12,15 12,15 4 I. / Kn Feřteková-Kmentová Dílna o bezpečném prostředí při hodinách češtiny I.-II.-SŠ VI.20
O 3. blok dílen 13 Dílny: Dílna: 8 Koten Motivace hrou ve vyučování 1. st. ZŠ MŠ.-I.-II. XII.20
T 13,3 Dílny: 9,14,15,27 16 9 I. / 3.B Králová Pojďte s námi do pohádky MŠ - I. XII.20
A Dílna:13,29  4, 30     13 II. / Př Porschová Využití efektivních forem a metod práce v hodinách přírodopisu II. X.20
S 15 15     14 II. / Čj Rutová Myšlení pod šesti klobouky aneb "Novináři (ne)jsou zlí" I.-II.-SŠ 26
O 15,15   15 II. / Ma1 Slabová - Prokšová - Ženíšková Praktické zkušenosti z výuky programu Začít spolu MŠ - I. 25
B  Přestávka   16 I. / Dě Stang - Miková Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá aneb Jak zasít hodnocení a sklidit sebehodnocení V Ř 25
O 4. blok dílen 15,3 15,3 15,3   17 II. / Ma2 Suchánková Gedächtnistraining und Wortschatzübungen II. 20
T Dílna: - Dílna: Dílny: 16,15 20 II. / 2.A Škramlík Třídní management – jak prezentovat svou kvalitní práci na 1. st.ZŠ I. 20
A 17 4,17,33 8 16,3 26 I. / 5.B Zmrzlík "Aby nové koště dobře metlo" I. - II. Ř XII.24
S 17,3 14,15,27,26   27 I. / Ze Hruška Simulační hry aneb globální výchova v praxi II. XII.30
O   Dílna: 29 I. / Vt Hlinka Počítač ve vyučování I. - II. 10
B 18,3 20 30 III. / MFU Tyšer Jak na VOLBU POVOLÁNÍ aneb psychosociální dovednosti učitele učiva Výchova k volbě povolání  I. - II. Ř XII.25
O 19 33 II. / 4.B Sedláčková Škola hrou aneb Do školy se všichni těšíme   
T Večeře: 18,00 - 20,00   7 II. / 5.A Holmanová Slovní hodnocení na 1. stupni I. Ř XII.20
A 5. blok dílen 19,3 19,3 19,3   11 Míková POJĎTE PANE, BUDEME SI HRÁT aneb kdo si hraje nezlobí V X.15
S Dílna: 11 Dílny: Panelová   23 III. / Vv Tippman Grafická dílna V I.15
O 21 7,23,25 diskuse   25 III. / Vv Valentová Užité výtvarné techniky - výtvarná dílna V I.15
B 21,3 Cca do 21,00   28 III. / MFU Jan Korda - moderátor: Beran, Škramlík, Zmrzlík, Hlinka, Tyšer - ředitelé Panelová diskuse - Kvalitní klima - klíčový znak dobré školy aneb Jak se daří u Vás ve škole? V Ř V
O Nabídka večerního programu - taneční večer v sále školy a posezení ve školním klubu. Přijďte "pobejt", těšíme se na Vás.      
N Snídaně: 7,30 - 9,00  Prezence účastníků - od 8,00 hodin        
E 6. blok dílen 8,15 1 III. / MFU Beran - Korda Jak z programu školy tvoříme školní - třídní kurikulum V Ř 25
D 9 9 Dílny: 7 II. / 5.A Holmanová Slovní hodnocení na 1. stupni I. Ř I.25
Ě Dílna:29,32 Dílny: 1,8,18,20 8 II. / 4.B Koten Motivace hrou ve vyučování 1. st. ZŠ I. Ř XII.20
L 10,3 7,17,26,31   17 III. / Čj Suchánková Gedächtnistraining und Wortschatzübungen II. 20
E 11   18 III. / Hv Svobodová Dílna pro 1.st.ZŠ: Možnosti dramatické výchovy při práci s literaturou I. 20
N 11,15 20 II. / 2.A Škramlík Třídní management – jak prezentovat svou kvalitní práci na 1. st.ZŠ I. Ř X.20
E Kulaté stoly  od 11,30  Setkání s jednotlivými lektory 26 I. / 5.B Zmrzlík "Aby nové koště dobře metlo" I. - II. Ř XII.24
D III. / Hv-divadlo  Zeptejte se na to, co Vám zůstalo neodpovězeno. 29 I. / Vt Hlinka Počítač ve vyučování I. - II. XII.24
Ě Závěr setkání  od 12,30  Společné ukončení setkání 31 II. / Ma2 Janata Jak měnit školu zdola aneb Jak vychovat svého ředitele I. - II. Ř 20
L  Oběd: 12,45 - 14,00       32 II. / Ma1 Rutová Milovaná babička V   15/25
Bufet v přízemí školy bude otevřen dle přání účastníků od rána až do noci.  Legenda: V – všichni; U – učitel
Přijďte pobejt, pochutná te si. MŠ - mateřská škola;  I. - I. stupeň ZŠ
II. - II. stupeň ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií
SŠ - střední školy;  Ř - ředitel;       
Učebny: Hv-divadlo – učebna hudební a dramatické výchovy – III. patro ; MFU – multifunkční učebna – III.patro; Vv – výtvarná výchova – III. patro; Čj – učebna českého jazyka –II. patro; Př – přírodopis – II. patro; Ma1 a Ma2 – učebny matematiky – II. patro; Vt – výpočetní technika – I. patro; Kn – knihovna – I. patro; Dě – dějepis – I. patro; Ze – zeměpis – I. patro; 2.A, 4.B, 5.A – II. patro; 3.B, 5.B – I. patro; 1.C – přízemí; UV – učebna výchov – občerstvení – přízemí.