Jmeno
Program setkání | Přihlašování do dílen možné až po prezenci!!! | ||||||||||||
30 minut | 60 minut | UČEBNA | Určeno | Počet | |||||||||
90 minut | 120 minut | 180 minut | 240 minut | Patro/třída | pro: | na dílně: | |||||||
P | Prezence účastníků - od 14,00 hodin | 2 | I./sborovna | Beran - Korda | Jak se to dělá na Táborské - nakouknutí pod pokličku + prohlídka školy | V | Ř | I.30 | |||||
Á | Zahájení pátečního programu setkání -16,15 | 5 | I. / Dě | Jordan | Dějepis jinak ("řetězové provádění") | II. - SŠ | XII.25 | ||||||
T | 1. blok dílen | 16,3 | 16,3 | 6 | III. / MFU | Holemá | Jak zpomalit rychlé a zrychlit pomalé - využití tvořivé dramatiky při práci v integrované třídě | MŠ - I. | X.20 | ||||
E | 17 | Dílny: | Dílny: | Prohlídka školy | 12 | P / 1.C | Nováková | Jak se mi daří v první třídě a genetická metoda | I. | 15/20 | |||
K | Dílny:12,22 | 5, 31 | 6,19,21,27 | Dílna: 2 | 19 | III. / Hv | Svobodová | Dílna pro 2 st. ZŠ: Výuka sociálních témat vlastním zážitkem | II. | X.20 | |||
P | 18,3 | 18,3 | 17,00-18,00 | 21 | II. / 2.A | Škramlík | Slovní hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ | I. | Ř | 20 | |||
Á | 22 | I. / Kn | Škábová - Míková | Integrační program školy a individuální plány | I.-II.-SŠ | Ř | X.20 | ||||||
T | 19,3 | 27 | II. / Př | Hruška | Simulační hry aneb globální výchova v praxi | II. | XII.30 | ||||||
E | Večeře: 18,00 - 20,00 | 31 | II. / Ma2 | Janata | Jak měnit školu zdola aneb Jak vychovat svého ředitele | I. - II. | Ř | 20 | |||||
K | 2. blok dílen | 20 | 20 | 20 | Prohlídka školy | 2 | I./sborovna | Beran - Korda | Jak se to dělá na Táborské - nakouknutí pod pokličku + prohlídka školy | ||||
P | Dílna: 10 | Dílny: | Dílna: | Dílna: 2 | 3 | III. / Vv | Feřteková | Drátování | V | I.15 | |||
Á | 21,3 | 3,23 | 8 | 20,00-21,00 | 8 | III. / Hv | Koten | Motivace hrou ve vyučování 1. st. ZŠ | MŠ.-I.-II. | XII.20 | |||
T | 22 | dle zájmu až do | 10 | III. / MFU | Míková | RODIČE - PARTNEŘI, NEPŘÁTELÉ nebo KAMARÁDI? | V | X.15 | |||||
E | 23 | 23 | III. / 4.A | Tippman | Grafická dílna | V | I.15 | ||||||
K | Nabídka večerního programu - posezení ve školním klubu. Přijďte "pobejt", těšíme se na Vás. | ||||||||||||
S | Snídaně: 7, | Prezence účastníků - od 7,45 hodin | |||||||||||
O | Zahájení setkání | 8,45 | Slavnostní zahájení | ||||||||||
B | 9 | Rýdl - Spilková: Kvalitní klima - | III. / Hv | Rýdl - Spilková | Kvalitní klima - klíčový znak dobré školy | V | Ř | V | |||||
O | 10 | klíčový znak dobré školy | |||||||||||
T | do 10,30 | Seminář: | 24 | .+ návazná | 24 | III. / Hv | Tupý | Školní vzdělávací programy pro základní vzdělávání | V | Ř | V | ||
A | Prezentace účastníků | 10,45 | Prezentace účastníků | diskuse pro | I. / 5.B,3.B | Prezentace 1. a 2. | I. stupeň | ||||||
S | práce v sekcích | zájemce | II./2.A+5.A | Prezentace 3. a 4 | I. stupeň | ||||||||
O | 12 | Rozdělení dle stupňů, aprobací, funkcí. | I. / Ze, Dě | Prezentace 5. a 6. | II. stupeň | ||||||||
B | Oběd: 11,30 - 13,30 | 12,15 | 12,15 | 4 | I. / Kn | Feřteková-Kmentová | Dílna o bezpečném prostředí při hodinách češtiny | I.-II.-SŠ | VI.20 | ||||
O | 3. blok dílen | 13 | Dílny: | Dílna: | 8 | Koten | Motivace hrou ve vyučování 1. st. ZŠ | MŠ.-I.-II. | XII.20 | ||||
T | 13,3 | Dílny: | 9,14,15,27 | 16 | 9 | I. / 3.B | Králová | Pojďte s námi do pohádky | MŠ - I. | XII.20 | |||
A | Dílna:13,29 | 4, 30 | 13 | II. / Př | Porschová | Využití efektivních forem a metod práce v hodinách přírodopisu | II. | X.20 | |||||
S | 15 | 15 | 14 | II. / Čj | Rutová | Myšlení pod šesti klobouky aneb "Novináři (ne)jsou zlí" | I.-II.-SŠ | 26 | |||||
O | 15,15 | 15 | II. / Ma1 | Slabová - Prokšová - Ženíšková | Praktické zkušenosti z výuky programu Začít spolu | MŠ - I. | 25 | ||||||
B | Přestávka | 16 | I. / Dě | Stang - Miková | Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá aneb Jak zasít hodnocení a sklidit sebehodnocení | V | Ř | 25 | |||||
O | 4. blok dílen | 15,3 | 15,3 | 15,3 | 17 | II. / Ma2 | Suchánková | Gedächtnistraining und Wortschatzübungen | II. | 20 | |||
T | Dílna: - | Dílna: | Dílny: | 16,15 | 20 | II. / 2.A | Škramlík | Třídní management – jak prezentovat svou kvalitní práci na 1. st.ZŠ | I. | 20 | |||
A | 17 | 4,17,33 | 8 | 16,3 | 26 | I. / 5.B | Zmrzlík | "Aby nové koště dobře metlo" | I. - II. | Ř | XII.24 | ||
S | 17,3 | 14,15,27,26 | 27 | I. / Ze | Hruška | Simulační hry aneb globální výchova v praxi | II. | XII.30 | |||||
O | Dílna: | 29 | I. / Vt | Hlinka | Počítač ve vyučování | I. - II. | 10 | ||||||
B | 18,3 | 20 | 30 | III. / MFU | Tyšer | Jak na VOLBU POVOLÁNÍ aneb psychosociální dovednosti učitele učiva Výchova k volbě povolání | I. - II. | Ř | XII.25 | ||||
O | 19 | 33 | II. / 4.B | Sedláčková | Škola hrou aneb Do školy se všichni těšíme | ||||||||
T | Večeře: 18,00 - 20,00 | 7 | II. / 5.A | Holmanová | Slovní hodnocení na 1. stupni | I. | Ř | XII.20 | |||||
A | 5. blok dílen | 19,3 | 19,3 | 19,3 | 11 | Míková | POJĎTE PANE, BUDEME SI HRÁT aneb kdo si hraje nezlobí | V | X.15 | ||||
S | Dílna: 11 | Dílny: | Panelová | 23 | III. / Vv | Tippman | Grafická dílna | V | I.15 | ||||
O | 21 | 7,23,25 | diskuse | 25 | III. / Vv | Valentová | Užité výtvarné techniky - výtvarná dílna | V | I.15 | ||||
B | 21,3 | Cca do 21,00 | 28 | III. / MFU | Jan Korda - moderátor: Beran, Škramlík, Zmrzlík, Hlinka, Tyšer - ředitelé | Panelová diskuse - Kvalitní klima - klíčový znak dobré školy aneb Jak se daří u Vás ve škole? | V | Ř | V | ||||
O | Nabídka večerního programu - taneční večer v sále školy a posezení ve školním klubu. Přijďte "pobejt", těšíme se na Vás. | ||||||||||||
N | Snídaně: 7, | Prezence účastníků - od 8,00 hodin | |||||||||||
E | 6. blok dílen | 8,15 | 1 | III. / MFU | Beran - Korda | Jak z programu školy tvoříme školní - třídní kurikulum | V | Ř | 25 | ||||
D | 9 | 9 | Dílny: | 7 | II. / 5.A | Holmanová | Slovní hodnocení na 1. stupni | I. | Ř | I.25 | |||
Ě | Dílna:29,32 | Dílny: | 1,8,18,20 | 8 | II. / 4.B | Koten | Motivace hrou ve vyučování 1. st. ZŠ | I. | Ř | XII.20 | |||
L | 10,3 | 7,17,26,31 | 17 | III. / Čj | Suchánková | Gedächtnistraining und Wortschatzübungen | II. | 20 | |||||
E | 11 | 18 | III. / Hv | Svobodová | Dílna pro 1.st.ZŠ: Možnosti dramatické výchovy při práci s literaturou | I. | 20 | ||||||
N | 11,15 | 20 | II. / 2.A | Škramlík | Třídní management – jak prezentovat svou kvalitní práci na 1. st.ZŠ | I. | Ř | X.20 | |||||
E | Kulaté stoly | od 11,30 | Setkání s jednotlivými lektory | 26 | I. / 5.B | Zmrzlík | "Aby nové koště dobře metlo" | I. - II. | Ř | XII.24 | |||
D | III. / Hv-divadlo | Zeptejte se na to, co Vám zůstalo neodpovězeno. | 29 | I. / Vt | Hlinka | Počítač ve vyučování | I. - II. | XII.24 | |||||
Ě | Závěr setkání | od 12,30 | Společné ukončení setkání | 31 | II. / Ma2 | Janata | Jak měnit školu zdola aneb Jak vychovat svého ředitele | I. - II. | Ř | 20 | |||
L | Oběd: 12,45 - 14,00 | 32 | II. / Ma1 | Rutová | Milovaná babička | V | 15/25 | ||||||
Bufet v přízemí školy bude otevřen dle přání účastníků od rána až do noci. | Legenda: | V – všichni; U – učitel | |||||||||||
Přijďte pobejt, pochutná te si. | MŠ - mateřská škola; I. - I. stupeň ZŠ | ||||||||||||
II. - II. stupeň ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií | |||||||||||||
SŠ - střední školy; Ř - ředitel; | |||||||||||||
Učebny: Hv-divadlo – učebna hudební a dramatické výchovy – III. patro ; MFU – multifunkční učebna – III.patro; Vv – výtvarná výchova – III. patro; Čj – učebna českého jazyka –II. patro; Př – přírodopis – II. patro; Ma1 a Ma2 – učebny matematiky – II. patro; Vt – výpočetní technika – I. patro; Kn – knihovna – I. patro; Dě – dějepis – I. patro; Ze – zeměpis – I. patro; 2.A, 4.B, 5.A – II. patro; 3.B, 5.B – I. patro; 1.C – přízemí; UV – učebna výchov – občerstvení – přízemí. |