Nejvíce nás oslovilo |
|
|
Četnost |
D |
Jednoznačně motivační hry. … spousta dobrých
nápadů. Dobrý pocit z toho, že to jde a funguje. |
10 |
D |
Dílna Pavla Škramlíka - obsah vystupování a vztah
k posluchačům. - … jeho týdenní plány, sebehodnocení žáků a spolupráce
s rodiči. |
4 |
D |
Dobře jsem si prožila také bezpečné prostředí při
hodinách Čj. - Některé metody KM pro bezpečí při psaní diktátů a vyjadřování
se ve "volném psaní". Nenechat dítě udělat chybu. - … výborně přesně
formulovaná problematika + návod na změnu. |
3 |
D |
Gedächtnistraining und Wortschatzübungen - skvělá
atmosféra, řada zajímavých činností, téměř vše aplikovatelné při výuce
bez nároku na speciální vybavení. SUPER! |
3 |
D |
Jednoznačně dílna Jiřiny Stang a Šárky Mikové - 5
hodin perné smysluplné práce. Díky. - Přivítala bych setkání s lektorkami
i u dalších témat. |
3 |
D |
Dílny vedení ZŠ Táborská. Jak z programu školy tvoříme
třídní školní kurikulum. |
2 |
D |
Dílna - simulační hry Jiřího Hrušky |
2 |
D |
I. Holemá - zkrátka smysluplný a radostný čas!!! Jak
zpomalit … |
2 |
D |
Konkrétní impulsy z jednotlivých dílen. - Konkrétní
zkušenost a zážitky lektorujících pedagogů. |
2 |
D |
Dramatická výchova! |
1 |
D |
Není nad praktické zkušenosti, takže drátkování, užité
výtvarné techniky. |
1 |
D |
Užité výtvarné techniky - Valentová. |
1 |
D |
Genetická metoda ve výuce čtení a psaní. |
1 |
D |
Dramatická výchova při hodinách literární výchovy.
Skvělé!!! |
1 |
D |
Využití vnitřních forem a metod práce v hodině Př. |
1 |
D |
Rady a zkušenosti kolegyň a kolegů, praktické poznatky. |
1 |
D |
Projektové vyučování. |
1 |
D |
Vidíte podle hvězdiček. |
1 |
D |
Vystoupení pana Rýdla. |
1 |
D |
Erudovanost a laskavost lektorů. |
1 |
D |
Využití efektivních forem metod práce + setkání s
řediteli škol. Výborné jídlo. |
1 |
D |
Kritické myšlení! |
1 |
D |
Téměř všechny dílny se mi líbily, byly zajímavé. |
1 |
D |
Jak je možné, že mě nadchly všechny semináře?!!! |
1 |
D |
Praktická ukázka toho, že se dá s dětmi opravdu hrát
a přitom učit. Také to, že existují učitelé, kteří učí ze zájmu o děti,
kteří mají svou práci rádi. |
1 |
D |
Opravdu Nina Rutová, ale tu znám , paní Mgr. Svobodová,
Mgr. Holmanová, Mgr. Koten. |
1 |
J |
Svíčková omáčka! |
1 |
J |
Bohaté menu, ohled na vegetariány. |
1 |
K |
Setkání s kolegy, sdílení názorů a stejný zájem. |
1 |
O |
Organizace famózní - zázemí pro celého člověka - Díky.
… organizace vůbec. Díky. |
2 |
O |
Velice příjemná atmosféra všude, kam člověk přišel.
Pohoda setkání, výborná kuchyně, profesionální přístup a organizace. |
2 |
O |
Výtečná organizace a vůbec prostředí školy. |
1 |
O |
Úžasné prostředí a atmosféra v ZŠ Táborská. |
1 |
O |
Multifunkční očebna a výtvarný ateliér a pak velmi
pohodové a neformální prostředí školy v Táborské, i její osazenstvo, dokumentace
života ve škole - foto a bufík! |
1 |
O |
Atmosféra setkání. |
1 |
O |
Výborný klub s dobrou obsluhou a díky za možnost "POBEJT". |
1 |
O |
Velmi oceňuji organizaci celého setkání. Vlídné prostředí,
výzdobu školy, … Zkrátka jsem moc ráda, že jsem se zúčastnila. Přeji
dosti sil a nápadů do dalších akcí. Děkuji. |
1 |
O |
Vstřícný přístup ze strany ZŠ Táborská, odpovědi skutečně
na všechny všetečné otázky. |
1 |
O |
Perfektní organizace i veliká, rozmanitá a hodnotná
nabídka dílen. Velmi optimistické a příjemné prostředí. |
1 |
O |
Pohoda a profesionalita. Poznání, že může být škola
příjemná pro děti, rodiče i učitele. |
1 |
O |
Množství dílen, různost zaměření, zajištěné stravování. |
1 |
O |
Konečně jsme viděli, že když se chce, tak to jde! |
1 |
O |
Bohatá výzdoba školy dětskými pracemi a mnoha fotkami.
Pohádkové zaměření tříd. Krásné prostory. |
1 |
O |
Atmosféra, nápady, velice vstřícný přístup organozátorů,
výborný nápad se živou hudbou. |
|
Š |
Moc se mi líbí Vaše škola, vybavení výzdoba. Je patrné
velké zapálení vedení i pedagogů pro věc! |
1 |
Š |
Specializace učeben. |
1 |
Š |
Závidím vztahy mezi vedením a učiteli, komunikaci. |
1 |